sverigemoskva.blogg.se

Jag är svensk men är bosatt och arbetar i Moskva. Jag skriver om hur det är att leva i Moskva,politik och en hel del om fotboll..

Dålig början,hur blir slutet?

Publicerad 2012-10-04 16:27:42 i Allmänt

Zenit förlust med 2-3 mot Milan igår och CL har börjat illa för de bägge ryska lagen. 0 poäng efter 4 matcher.

Är lagen inte bättre än så?

I Spartaks fall så släpper man in för mycket mål både i ligan och CL. Det återstår att se om man kan få ordning på försvarsspelet, i så fall tror jag att man trots allt kan klara av att ta en andra plats i gruppen.

I matchen mot Celtic undrar jag om det fanns en viss form av underskattning eller övermod efter den fina insatsen mot Barca i förra omgången.

Eller så har jag och många med mig underskattat årets Celtic!?

I Sparataks fall så har den senaste tidens turbulens kring Hulk affären påverkat resultaten på ett klart negativt sätt. Återstår att se hur man löser frågan, framförallt kring Denisov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela